Acquisitiegesprekken voeren is nog steeds één van de meest succesvolle manieren om nieuwe klanten te genereren. Toch hikken veel mensen op tegen het voeren van acquisitie-gesprekken omdat ze nog onvoldoende handvatten hebben om het gesprek succesvol tot een einde te brengen. 

Soms is acquisitie niet eens lastig omdat je vaardigheden mist, maar omdat je het spannend vind of nog weinig zelfvertrouwen hebt opgebouwd in dat gebied. Ook daar besteden we aandacht aan, in een interactieve, ontspannen setting. Je leert jezelf, je overtuigingen en je sterke en minder sterke kanten beter kennen. Zo wordt acquisitie weer aangenaam!

Klantgerichtheid

Kopie van Zonder titel(5).png

100% MAATWERK

ERVARINGSGERICHT LEREN

BLENDED LEARNING

GECERTIFICEERDE COACH-TRAINERS

NIET TEVREDEN? GELD TERUG

Dit leer je

  • Overtuigingen en gedachten rondom acquisitie

  • Inzicht in eigen effectiviteit

  • Authentiek jezelf zijn in een acquisitiegesprek

  • Opbouwen logische gespreksstructuur

  • Kunnen leiden & sturen in een gesprek

  • Inzicht krijgen in drijfveren van de prospect

  • Creëren van de gunfactor bij klanten

  • Presenteren van je advies & vergroten overtuigingskracht

  • Omgaan met bezwaren

Dit krijg je

  • Training in kleine groepen (max. 8 pers.) met veel individuele aandacht

  • Online leeromgeving met voorbereidende opdrachten

  • Ontspannen oefenen met een ervaren trainer en trainingsactrice

  • Na afloop ontvangt elke deelnemer een persoonlijk actieplan

  • Extra ondersteuning in de vorm van tips & advies door de trainer via e-mail of telefoon, tot 6 maanden na de training.

Investering

€ 2.150 per dag / per groep, exclusief BTW en reiskosten, inclusief inzet trainingsactrice. Van de exacte invulling maken we maatwerk!

JOLANDE VOS

TRAINER & COACH

De trainer

Aangenaam, mijn naam is Jolande Vos. Sinds 2014 geef ik trainingen zoals acquisitie en klantgerichtheid in het bedrijfsleven. Omdat ik een tikje eigenwijs en behoorlijk ambitieus ben, doe ik dat sinds 2018 als ondernemer. Mijn eerste bijbaan begon in de telemarketing, en door de jaren heen heb ik mezelf uitgedaagd in verschillende klantgerichte rollen, zoals manager van een klantenservice team.

Ik ben Associate Certified Coach (ACC) en aangesloten bij ICF (International Coaching Federation). Empathisch, doortastend en praktisch zijn woorden die mij goed omschrijven. In mijn vrije tijd kweek ik tomaten in mijn achtertuin, ben ik een enorme Marvel-fan en kan ik Coolio's Gangsta's Paradise woord voor woord meezingen.

Kopie van Zonder titel(5).png

EMPOWER-COACHING

De mythe vertelt ons dat een nieuwe gewoonte is aangeleerd in 21 dagen. In werkelijkheid duurt het écht eigen maken van een nieuwe vaardigheid een aantal maanden. Maanden!

Om de impact van een training daarom te kunnen verankeren, is het belangrijk dat je als leidinggevende je medewerkers blijft coachen en begeleiden in het toepassen van wat ze hebben geleerd.

 

Heb je zelf weinig tijd? Dan biedt EmPower-Coaching uitkomst. In een halve of hele dag geeft een ervaren coach-trainer je team een boost in hun leerproces, door individueel mee te luisteren en feedback te geven. Zo groeit hun zelfvertrouwen en de kwaliteit van de gesprekken.

MAATWERK NODIG?

BEL VOOR PERSOONLIJK CONTACT

Expertises

Certificeringen

KLANTGERICHTHEID

VERKOOPGESPREKKEN

PSYCHOLOGIE VAN SALES

EMOTIONELE INTELLIGENTIE

TEAMONTWIKKELING

TRANSFORMATIONELE COACHING

Contact

​AANGENAAM TRAINING & COACHING

STADSERF 2

4811 XS BREDA

Algemene voorwaarden

Privacyverklaring