WORKSHOP - Uitstelgedrag, klamme handen... Hoe komt het toch dat de meeste mensen lichte kriebels krijgen bij de gedachte dat ze acquisitie-gesprekken gaan voeren? In deze workshop leer je de mentale valkuilen van ...
Meer weergeven
KLANTGERICHT TELEFONEREN
Elk moment van contact met je klanten is een moment om ze een ambassadeur van je organisatie te maken. Een moment waarop je kan bouwen aan klantloyaliteit. Tijdens de training klantgericht telefoneren leert je team hoe je klanten positief verrast en hoe je ...
Meer weergeven
TRUSTED BUSINESS PARTNERSHIP
Steeds vaker kiezen onze klanten business-partners zoals ze hun relationele partner zouden kiezen. In de hectische economie van vandaag is het ontwikkelen van vertrouwen tussen organisaties belangrijker dan ooit geworden. Maar hoe wordt je een Trusted ...
Meer weergeven
Direct contact?
Ben je op zoek naar een bepaalde training, maar staat wat je zoekt nog niet in het overzicht? Heb je een hele andere vraag?
​
Neem contact op, en dan brainstormen we vrijblijvend over de mogelijkheden.