training acquisitie

aangenaam leren en ontwikkelen.

Leren door te doén. Veilig. Inspirerend. Prikkelend.

ACQUISITIEGESPREKKEN

Trainingen

ACQUISITIEGESPREKKEN

Acquisitiegesprekken voeren is nog steeds één van de meest succesvolle manieren om nieuwe klanten te genereren. Toch hikken veel mensen op tegen het voeren van acquisitie-gesprekken omdat ze nog onvoldoende handvaten hebben om ...

DE MINDSET VAN ACQUISITIE

WORKSHOP - Uitstelgedrag, klamme handen... Hoe komt het toch dat de meeste mensen lichte kriebels krijgen bij de gedachte dat ze acquisitie-gesprekken gaan voeren? In deze workshop leer je de mentale valkuilen van ...

KLANTGERICHT TELEFONEREN

Elk moment van contact met je klanten is een moment om ze een ambassadeur van je organisatie te maken. Een moment waarop je kan bouwen aan klantloyaliteit. Tijdens de training klantgericht telefoneren leert je team hoe je klanten positief verrast en hoe je ...

TRUSTED BUSINESS PARTNERSHIP

Steeds vaker kiezen onze klanten business-partners zoals ze hun relationele partner zouden kiezen. In de hectische economie van vandaag is het ontwikkelen van vertrouwen tussen organisaties belangrijker dan ooit geworden. Maar hoe wordt je een Trusted ...

Kopie van Zonder titel(5).png

Direct contact?

Ben je op zoek naar een bepaalde training, maar staat wat je zoekt nog niet in het overzicht? Heb je een hele andere vraag?
Neem contact op, en dan brainstormen we vrijblijvend over de mogelijkheden.

Expertises

Certificeringen

KLANTGERICHTHEID

VERKOOPGESPREKKEN

PSYCHOLOGIE VAN SALES

EMOTIONELE INTELLIGENTIE

TEAMONTWIKKELING

TRANSFORMATIONELE COACHING

Contact

​AANGENAAM TRAINING & COACHING

STADSERF 2

4811 XS BREDA

Algemene voorwaarden

Privacyverklaring